vineri, 24 august 2012

Ziua a 2-a



                 92 km … cam atât am parcurs în cursul zilei de azi. Am ajuns la locul de campare, la Câmpulung la Tisa, pe la ora 22:00, moment în care toată lumea își pregătește sacul de dormit.




                Dar să începem cu începutul. Pe la ora 09:00, trupa a decis că ar fi timpul să se trezească și să înfrunte omleta cu de toate pregătit de Boti din cca. 120 de ouă. Cum se trezea lumea, deja putea să se prezinte la oală pentru a-și primi porția bine-meritată din micul dejun.





Apoi  a urmat prima întâlnire de dimineață, ocazie cu care am vorbit despre ce avem de înfruntat. Asta s-a întâmplat pe la orele 11:00, tehnica noastră de împachetare mai are nevoie de anumite îmbunătățiri. Spre “marea” noastră bucurie, vremea s-a încălzit destul de mult, dar nu a fost o problem, fiindcă am avut prilej pentru a ne uda cât mai mult cu putință: cu apă de izvor, de pârâu și mai nou, cu apă de fântână arteziană.



Echipa începe să se formeze destul de frumos. Am avut plăcerea de a înfrunta un urcuș mai serios, urcuș care a fost pe placul lui Fery, astfel încât a schimbat roluri cu Peter, acesta din urmă devenind șofer.







Pe traseu am vizitat am vizitat mănăstirea de la Bârsana. De aici am mers mai departe spre Sighetu Marmației, unde ne aștepta o cină delicioasă, iahnie de fasole, pregătită  de părinții unui coleg de liceu de-al nostru. Mii de mulțumiri.





După această cină, parcă pedalatul a devenit unpic mai dificil, dar a trebuit să ne punem în mișcare, pentru a ajunge la locul de campare, aflat la cca. 9 km distanță.





                La Câmpulung la Tisa ne-a așteptat domnul director Dembrovszky Károly, directorul școlii, care ne-a oferit posibilitatea de a campa în sala de sport, precum și în curte școlii timp de două zile.




Totul este în cea mai mare ordine, mâine ne așteaptă o zi de repaos, ocazie cu care vom vizita Muzeul Victimelor Comunismului, Casa memorială Ellie Wiesel precum și cimitirul vesel de la Săpânța, dar până atunci noapte bună tuturor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu